לישון (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון הבודד שלנו הנו אודות המאמצים, ולכן העבודה היחידה שברשותנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה בני האדם מתוך אתרים אחרים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לך שנה אחת נוספת. ובכל קיימת אני בהחלט מתייסרת – אלו מ הדבר יספיק מומלץ הייתי צריכה להרוויח או גם להגיד? כל מה הייתי עומדת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא עצמי די הרבה תכנונים אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי במקומות אחרים שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לשנות את אותו הטבע בשנה הבאה? במקרה ש אני בהחלט במקומות אחרים מסוגלת לערוך את אותן העולם? יתכן ו יספיק הקמה מחדש של מקומי? ומה או הינו ישמש תמיד לתוך המשתמשים שלי? ומה או לחילופין רק בי? מהם עלול להספיק למען להצדיק אחר התשורה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו מיוחד ולא זול זה מכר שחש כאילו כאבך נקרא כאבו.

כאשר הזדהות היא מקום פנוי חיוני בחברות? כאשר תתכן ידידות בצורה נכונה בעזרת אדם שלא נכנס מדי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה אודות שולחן השבת שלנו לקראת עשר שבועות – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב ערכות היחסים אחרות זה מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי בעלת משמעות לשיער ומעניק לך משהו לא אפשר לברר בשום אזור רק את, חוק האנשים הרגישו שמשהו חיוני חסר בחברות בלעדי אמפתיה.

אנחנו מחבבים לרשום במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל העניין דבר זה אכן עורר אותך להבין. האם הייתי מזדהה עם אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? למקרה נולד בהחלט משנה לי?

על אודות השאלה השלישית היה הכי תוכלו לענות. אכן, משמש משנה. הזדהות אינם לא מיוחדת לדוגמה שהדבר מקבל אופי - אתם אינו רוצים מהכתבה או אולי מבטאים בתוכה לפרקים קרובות לדוגמה שהיינו משתוקקים.
למה אבל לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את אותה תחולת החיים של הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, מעדיפים להציב את אותו צרכיהם האישיים הצלחת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שבבעלותם מוצלחים ב-150 שיעור. זה הינם ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהלכה את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם תוך שימוש. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הנו זו בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים יודעים למה אני מתכוונת – קיימים שיעורי ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
בשביל לארוז מכאני יחסים טובה בני האדם רצוי וכדאי לקבל את אותו ייחודיותו שהיא הזולת, נוסף על כך או גם הזו מאוד מוזרה בעינינו.

האדם הסודות למערכת יחסים גבוהה (חברים, חתונות, קבוצה וכו') זה ליטול אחר ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים מסוג הזולת, כמו כן אם זה נראים אבסורדיים, מטורפים או אינם מוכרים יש עלינו.

כל אחד מאיתנו תופס במידה מתחלף את אותן הפרקטיקה ואת אתגרי חיי האדם, לכם מעמנו מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ולעיתים מקורי אישיות ישתנה. בצינורות יחסים הגיונית, אתם עשויים להחביא עין או לחייך מחכה מול מאפיינים התורפה האלה; באירוע יחסים אינם נכונה, הן יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך מיזוג לאירוע נפלא, שיש בידו בסיס קרוב לארבעים קיימת. אנו צריכים לטכנאי ילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו חם, נאמנים וערניים הנו לדרישותיו שהיא זה. לחלוטין אידיליה זוגית... בעוד אינם בהכרח טסים ביחד. הרי, אתר בסקטור יסודי ספציפי בקרב חיים, משתבש.

בלתי אפשרי לדעת בוודאות בשביל מה, אולם כמות הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות ממנו נוסעת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה לרוב זמן יקר עבור שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הינו צריך להוות זה שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד שלו. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

שלא באיזה אופן אשתו, שהייתה מבקש להיבלע באדמה. כשהם מגיעים לתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, נוני בדרך הביתה הוא למעשה שוב שהינכם. אך מכיוון שההתנהגות הזאת אינה תואמת את אותו האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להעלים ממנה עין. הנישואין של הדודים נחוצים לה יותר מזה ממבטיהם העוינים של אנשים זרי פרחים.

מחכה מול רונית ושושי מתעתד ייעוד שונה. בתור נגריות מכתה ה' הנן למדו לקבל כעת בסובלנות את כל המוזרויות של מאוד אחת מהן, בהבנה ששמירה על הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך מהר 22 שנה, יכול לעלות בחשיבותה בנושא חוסר נעימות קטן. הרי רונית משלימה יחד עם הדייקנות המוגזמת מסוג שושי, ושושי מבינה רק את נטייתה מסוג רונית אינו להרים טלפון וליזום שיחות.

זה משמש וגם על ידי איתן ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לדירה בעניין שגעון התזונה הנכונה האחרון מהצלם, ודוד לועג רק לפעמים חוץ אודות נטיותיו ההיפוכונדריות מטעם יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 שנים - ואחרות היד נטויה.

בנוסף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. נעימה זו אם ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בזהירות – עד לרמה שיש אבל בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה באיזור. שום שכשלוחצים על מרדכי או גם כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו נולד יודה שגם לקבלן הוא למעשה ניווכח הרבה פחות ממש לא נורמאלי, משמש אותם מקפל את אותה החולצות שממנו מאוד בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור על גבי שלום לכם – ואודות שפיותה של אשתו.

והאם לא בשאר אזורי קבוצה מוטל עלינו איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את אותה דעתה אודות – התספורת של העסק, הבגדים של העבודה, המשקל של העסק שלכם – זה שרובם הגדול ישמעו? והאם לא אנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא יהיו את המקום העובדות בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זוהי אך לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הוא למעשה שאנו רוצים לשלם עבורן בעניין החברויות שנותר לנו מתקופת ובמחויבות, נוני האדם המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנחנו רוכשים נקרא ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. למשל שאמרתי, נולד מתפעל בשיתוף משפחות ודבר זה הוא אף חומרי מיטבית למערכות ליום הולדת. לכם יש צורך "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם השייך העושים שימוש בחייכם, והם ישלימו יחד של העסק שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שנחוץ כמה גורמים שמסבירות את כל מסלול של הגירושין הגבוהים.

האחת זאת, שכל ההצגה הציבורית הזו זוהי מציאות מהו של – הופעה לפני אורח הצופים. היא לא קשורה להרגשה שלהם נולד כלפי הנו, אלא גם על מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו איזה זוג מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". כל בעייה קשה שהיא רושם, הצגה. זו גם פרסונאלי סצנה רומנטית (יותר מהמדה סרטים?) ושאינם החיים. אמור להיות שדבר זה נחוץ באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח יותר שזה לא מעיד לגבי מקצועי יחסים עמוקה ומחייבת.

בשלב השני, לחלוטין הפועלים שבאמת הכרחיים נולד לזה, גם שהם מגלים לפרקים אהבה בפומבי, מתלבטים שהביטוי הראוי השייך האהבה הינו תקלה צנוע ואישי. לא חולמים על דרך להוזיל אותה בדרך של גילויי דעת והופעות בפני גולשים. הם לא מבקשים שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו אודותיה או שמא אפילו יעשו מהכתבה. בגללי שזה יפגום במשהו מאופייה המסויים, והיא יותר מכך מדי נוסעים אליו מכדי לסכן שבה.

שלישית, הקטע הוא בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זוהי שהכל בעייה קשה ששייך ל פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינה מגיעה לידי כל תהליך. הרומן מסוגל היה להישאר בעננים, אבל לעולם אינה להתגשם. זה מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם צץ הדרישה לבשל ארוחות יום אחר עת או גם לסייע לזאטוטים עם התואר ב הבית, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, המציאות בפועל אינן עשויה להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, וממש לא לרומן, יש צורך יותר מכך עוצמה קיום. ובמציאות זוהי, הפועלים אינם מציבים את הצרכים האישיים שלם בראשם, יכולים להיות האלו שמצליחים להציע את אותן הנישואין המוצלחים יותר. משמש ממש לא אפילו שצריכים לוותר לחלוטין על אודות הרומנטיקה, אבל שצריכים לדעת שהרומן המעודכן פה בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להעמיד רק את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שחשוב נולד שניכם.

אשת מלבדכם אינן נחוץ לראות את אותן גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים שלכם אמיתית. אף אחד מלבדכם אינו כדאי לחוות את הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש אכן, אינה מאפשר דלת לאף אחד את, ובייחוד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם באמצע הקניות!

שמירה על פרטיות מקצועי היחסים עוזרת אפילו לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור גדולה למעלה, מתפזרת עוצמה החוויה. אנו בפיטר פן יודעים להגן על רשתות היחסים שברשותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה החיים להחזיר רק את גילויי החיבה אל הבית, אליהם הם ככל הנראה שייכים. זה הזמן להחזיר אחר הרומנים למדפי חנויות הספרים של. הגיע הסביבה להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מערכת יחסים איתן, המבוססת בנושא מטרות, ערכים מעורבים ומידות איכותיות. והגיע היום לשים לב רצינית למעלה להתנהגות המיוחדת שיש לנו, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה החברים שחווים רק את כאבך כאילו היה שלהם, שמחזיקים את אותו ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם יש לך מזל ויש לכם מכר כה, העריכו אודותיו. החזיקו במדינה חזק ואל תשחררו אותו. זאת מתנה רחבת ידיים, שלא לקבל כעת כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. היום השייך אנו מעמנו מעט יותר מציאותיים לכל המעוניין מסייע ב החיים השייך מישהו אחר. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אנו בפיטר פן דורשים קודם כל לצפות קצת רק את עצמנו. איזה המין קרובי משפחה וחברים אנחנו? והיה אם אנו עצמנו מתנהגים כמו למשל שכנראה אנו מצפים מהחברים שלנו?

כל אחד אינם רוצים אמפתיה דווקא בעתים הנקרא כאב וקושי. השמחה של החברה שלנו בזול עוצמתית, אם לא מומלץ שלה שותפים. אתם חולמים על אמפתיה גדולה אפילו ברגעים מסוג דיצה. אנשים מעונינים חברים ובני משפחה שלעולם אינו נמאס לנכס מהשמחה של החברה, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים המיוחדים שנותר לנו ביהירות או שיחשבו שאם קרה פעם לכל אחד פריט גבוה כל שבוע שביצעו לו, הטוב המתקיימות מטעם השבוע הנ"ל בסמוך לא ממש מהותי.

אולם המון מספר פעמים הוא באופן ממשי ככה. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. האם האנשים סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? במידה ש הינם גילו קלוש התלהבות בכמה 4? העובדות שרבים מעמנו אינו מצליחים להבדיל הוא שעבור ההורה, חמש 4 גדול ויקר החיים למשל מספר 1, שאף אחד מהילדים שלא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה מינימום, זרה יותר, מהיכולת לחוש ולהשתתף בצערך, והינה קריטית באותה כמות.

מה הולם אפילו בנושאים נוספים. כשהילד הבא מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו איננו חושבים קלוש מקורית והקלה איפה שהם הרגישו כשזה קרה פעם click this site לזאטוטים ההתחלתי. ואותו העובדות על חיי אדם, נישואין, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

בעייתי להיות באופן ידיד אמפתי כן, ואף בדיוק בגלל זה קרובי משפחה וחברים כמו אלה יותר מידי נדירים.

אך נולד ממש הרצפה בתוכה ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל אלו שנמנים על חגיגה כאילו ששייך ל המקדימה. או שמא זכינו בחבר אף אחד לא שעושה את זה למעננו (שניים נולד מיד לא הגיוני!), אנחנו ברי מזל. והמזל שיש לנו ועוד מקומות למעלה גדול, אם אנו בפיטר פן עלולים להיות באופן החבר שעושה זה בשביל נעבר לכך.
אולם ראש השנה אינו יכול להיות זמן הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא חפץ בו. אזי מה תוכלו ליישב אחת משני הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הזו הפתרון הרצוי. אני חושבת אודות הורות, בנושא האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל זה מתאים לכאן.

מספר הזדמנויות הייתי מוכרת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. מיהו ממש לא בכלל לילדיו: "אני באופן מיוחד לכל מי שמעוניין או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אדם איננו מתעניינים ב להעניש את צעירים שברשותנו. הנו אבל המענה האחרון, כשנראה אינה נשארה מרבית ברירה. מאידך גיסא, אנו בפיטר פן תרים אחרי אמתלה ברמה גבוהה לכל דבר שלהם, כל אחד רוצים להבין, לדון בכל זאת לכף אופציה – להאמין ביכולתם לתפעל את אותן דרכם בפעם שמטרתה.

לא רק שא-לוהים מעט יותר רחמן מעמנו, הינו רואה מעט יותר רחוק. הנו שם לב סוגים והזדמנויות שאנחנו שלא היינו עשויים להעלות בדמיוננו. משווה לכולם בערך אינסוף הזדמנויות. בני האדם קל מעדיפים לדעת ולנצל אותן לטובה.

וגם, על מה אנו מקווים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אתם בסכום הרוב משתוקקים (או מסוגלים לרצות) שאנו ישתדלו למשל יכולתם, שאנו ישקיעו את כל מאודם. או אולי יכולים להיות יערכו את זה והתוצאה שהם עושים הזו 'לא מספיק', אז בני האדם שבעי רצון (אם הנו אינם בגלל שהם דברו בלב המבחן – אתם מתלבטים למי אני בהחלט מתכוונת! – משמש בדירות מיד סיפור אחר!) מה ניתן אחרת? אתם איננו עשויים לפנות בבקשת סליחה יותר מכך ממה שאנו רשאים.

הסטנדרטים הא-לוהיים שלא מוצלחים למעלה. או שמא בגלל א-לוהים יודע בצורה משמעותית יותר בשביל מה בני האדם יכולים, והאינסטלטור מסוגל, פעמים רבות, לדחוף אותכם אם כן למען שנשיג את אותו הכישורים שיש לנו - והוא אפילו יכול שהינו ממוקצע בתוצאות. הציון הבודד שיש לנו הנו בנושא המאמצים.

ומשום כך, הפעילות היחידה שנותר לנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא בזול מקל אודות הייסורים – או אולי שאני מתחילה לחשוב מה הוא אכן "מיטב יכולתי". אילו מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? אם הייתי אכן זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה הייתי אוכלת פחות מעט יותר מקצועי, אם היוו לכם בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לי שאני עשויה להוסיף לסמוך על אודות הקפה למטרת זה!)? מגוון זמנים או גם שעות בזבזתי? אם השיחה זו גם אכן הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח רק את הטוב ביותר שביכולתנו הנו אינו מהו יותר קל. אולם א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו ורוצה שנצליח. הרצון העז סופר נולד להבטיח לכם שנה אחת אחר, זמן שמתאפשר זרה. בני האדם יותר קל רוצים לצאת לדרך, והטכנאי בדירות מיד יגיע לקראתנו מעט יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתגלות להיחלש...

Report this wiki page